Program Paths-Rastem se izvaja v 1. A in 1. B razredu, tako da je vključenih 42 učencev. Z izvajanjem programa so začeli konec meseca oktobra. Ure programa se v obeh razredih izvajajo enkrat tedensko ob torkih prvo ali drugo šolsko uro.
Na samem začetku so se pogovarjali o domačih in razrednih pravilih, ki jih morajo upoštevati in tako oblikovali skupne dogovore za svoj razred. V naslednjem tednu so uvedli Učenca dneva. Vsak dan je nekdo izmed učencev izbran za Učenca dneva. Le ta ta dan sedi na posebnem mestu v jutranjem krogu in pomaga učiteljici pri delu ter tisti dan opravlja posebne naloge. Ob koncu dneva dobi seznam pohval, ki mu jih podata učiteljici, dva izbrana sošolca ter sam Učenec dneva. Starše prosijo, da se pogovorijo z otrokom o dobljenih pohvalah in otroka tudi sami pohvalijo. V naslednjih tednih so otroci začeli spoznavati in se učiti o posameznih čustvih. Poudarek je bil na spodbujanju določanja čustev, kar je predhodno potrebno za učinkovito samokontrolo in iskanju najboljših rešitev problema. V skupinskih razpravah, igrah vlog ali pripovedovanju zgodb so predelali nekatere znake, preko katerih lahko otroci prepoznajo svoje občutke in občutke drugih. Pri vsaki lekciji so si ogledali primere slik situacij ali zgodb, ki so jih obravnavali.