Program Paths-Rastem se je, v šolskem letu 2014/15, izvajal v 2. A in 2. B razredu.

Z nadaljevanjem izvajanja programa so začeli v mesecu novembru. Ure programa so se v obeh razredih izvajale enkrat tedensko ob torkih tretjo ali četrto šolsko uro.

Na samem začetku so ponovili znanje o domačih in razrednih pravilih, ki jih morajo upoštevati in tako oblikovali skupne dogovore za svoj razred. V naslednjem tednu so uvedli Učenca dneva. Vsak teden je nekdo izmed učencev bil izbran za Učenca dneva. Le-ta je vsak dan sedel na posebnem mestu pri učiteljici in ji pomagal pri delu ter tisti teden opravljal posebne naloge. Ob koncu tedna je dobil seznam pohval, ki sta mu jih podali učiteljici, dva izbrana sošolca ter sam Učenec dneva. Starše smo prosili, da so se pogovorili z otrokom o dobljenih pohvalah in otroka tudi sami pohvalili. V naslednjih tednih so otroci ponovili znanje o korakih za umirjanje, semaforju kontrole in se učili o posameznih čustvih. Poudarek je bil na spodbujanju določanja čustev, kar je predhodno potrebno za učinkovito samokontrolo in iskanju najboljših rešitev problema. V skupinskih razpravah, igrah vlog ali pripovedovanju zgodb so predelali nekatere znake, preko katerih lahko otroci prepoznajo svoje občutke in občutke drugih. Pri vsaki lekciji so si ogledali nove primere slik situacij ali zgodb, ki so jih obravnavali.

(Skupno 40 obiskov, današnjih obiskov 1)