Healty Style – Pathways for Life
(Zdrav življenjski slog – poti do zdravega življenja)
Izmenjava dobrih praks
2019-2021

Erasmus+ je program EU za sodelovanje na področju izobraževanja, usposabljanja, mladine in športa za obdobje 2014–2020. Namenjen je izboljšanju spretnosti in zaposljivosti mladih ter posodobitvi izobraževanja, usposabljanja in mladinskega dela. Na področju izobraževanja in usposabljanja program Erasmus+ podpira mobilnost posameznikov (dijakov, študentov, pedagoškega kadra in drugih) ter mednarodna partnerstva med različnimi organizacijami z namenom modernizacije ter sodelovanja med področjem izobraževanja in trgom dela.

Projekt Healty Style – Pathways for Life traja 2 leti. Tekom trajanja projekta bomo raziskovali poti, ki vodijo do zdravega življenja v zdravem okolju. Projekt vsebuje mobilnosti učiteljev ter učencev in aktivnosti, ki bodo potekale na naši šoli. V mobilnosti bodo vključeni učenci med 10 in 12 letom. V dejavnosti na šoli pa želimo vključiti čim večje število učencev, učiteljev ter staršev, da bomo danes naredili največ za zdrav jutri.

V projektu sodelujejo naslednje šole:

  • Instituto ‘Comprensivo Cardinale Agostino Casaroli’, Italija – šola koordinatorica projekta
  • E.PR Cruz del Campo, Španija
  • Bikernieku pamatskola, Latvija
  • DIMOTIKO SXOLIO ANO SYROU, Grčija
  • Osnovna šola borcev za severno mejo Maribor, Slovenija

Koordinatorici projekta sta Natalija Augustinovič in Alenka Fingušt.

Fotogalerija (Španija)

OBISK UČENCEV TER UČITELJEV IZ ŠPANIJE, ITALIJE IN GRČIJE

Pretekli teden (14.3. – 18.3. 2022) smo gostili 3 partnerske šole iz Španije, Italije in Grčije – Latvijci pa se žal, zaradi vojnih razmer v Ukrajini, niso mogli udeležiti mobilnosti, so se nam pa občasno priključili preko Zoom-a.

Ponedeljek smo preživeli ob spoznavanju in povezovanju, učenci so na zanimive načine predstavili države in šole iz katerih prihajajo, nato pa smo se posvetili predstavitvi knjig na temo ekologija, ki smo jih v preteklih mesecih predelovali ter ob njih raziskovali probleme onesnaževanja našega okolja. Popoldan smo skupaj  spoznavali mesto Maribor.

V torek smo na delavnicah izdelovali naravno milo in dišečo kopalno sol s sivko. Popoldan smo preživeli športno na  olimpijskem športnem dnevu.

Sreda je bila namenjena izletu v Ljubljano, kjer smo obiskali hišo iluzij ter Ljubljanski grad.

Četrtek smo preživeli ob gibanju na Rogli, kjer so učenci iz Grčije prvič videli in občutili sneg. Sprehodili smo se med krošnjami in se po sankališču Zlodejevo napolnili z adrenalinom. Večer je bil namenjen poslovilni zabavi s plesom, igrami ter pojedino.

V petek smo se poslovili z učenci iz Grčije ter se prepustili pravljici Kačja kraljica v Vetrinskem dvorcu. Po tem so ekipe učencev ob zemljevidu in navodilih iskale krone na mariborskih stavbah ter prišle do skrivnostne besede. Po okusnem kosilu smo se napotili na večerni sprehod na Piramido od koder smo pomahali mestu Maribor v slovo.

Imeli smo se zelo lepo, spoznali nove prijatelje, nove kulture in navade ter skupaj iskali poti za ohranjanje narave.

Meseca junija pa se ponovno srečamo v Grčiji.

POVEZAVA DO FOTOGALERIJE:

https://photos.app.goo.gl/hWLTVZpHqHSL57a19

Virtualna mobilnost, 31. 1. 2022 do 2. 2. 2022 (3. dan)

Kaj smo že pri koncu?!
Imeli smo se čudovito. Naši petošolci so predstavili PP o našem raziskovanju odlaganja odpadkov v okolici šole ter prisluhnili predstavitvam učencev drugih šol. Nato pa so se preizkusili v Kahoot kvizu o ekologiji, reševali on line naloge o recikliranju, peli pesem o skrbi za drevje in najpomembneje – se družili z vrstniki iz Španije, Italije, Grčije in Latvije.
Komaj že čakamo, da se marca srečamo v živo!

Virtualna mobilnost, 31. 1. 2022 do 2. 2. 2022 (2. dan)

2. dan

Po jutranjem pozdravu vseh udeležencev smo dan preživeli v raziskovanju naše okolice. Preverili smo, kako čisto je naše šolsko dvorišče, kako ločujemo odpadke, kje so otoki za odpadke, razmišljali smo o izzivih z odlaganjem odpadkov v naši okolici ter raziskovali ali v času korone ustvarimo več odpadkov kot pred njo.
Nato smo pripravili plakate z rezultati našega dela, izpolnili spletno anketo in pripravili PP predstavitev, ki jo bomo jutri predstavili ostalim učencem. Italijani so predstavili rezultate spletne ankete, ki nas je presenetila z informacijo, da v španiji ne odvažajo smeti izpred hiš, temveč jih ljudje odlagajo v otoke z zabojniki.

Oglejte si še nekaj fotografij, našo predstavitev ter rešite vprašalnik.
povezava do vprašalnika: https://forms.gle/BdntQK7tnv4Tv3AG8

Virtualna mobilnost, 31. 1. 2022 do 2. 2. 2022 (1. dan)

V času, ko nas omejuje pandemija, se družimo na virtualnem srečanju.

  1. dan

Učenci iz Grčije so nam pokazali animirane filme, ki so jih ustvarili. Učenci z Latvije so nam pokazali kako skrbijo za svoje zdravje, španski učenci so za nas pripravili pesem, v katero smo vstavili manjkajoče besede ter jo skupaj zapeli, učenci z Italije so se nam predstavili z dramatizacijo o ekologiji. Naši petošolci pa so k gibanju povabili ostale učence, saj so pokazali, kako se lahko ob plesu razgibaš tudi v razredu.

Srečanje se je zaključilo s predstavitvijo kolesarskega potovanja Marte Vasquez, ki je na poti iz Španije do Turčije opozarjala na problematiko onesnaževanja ter zbirala denar za pogozdovanje Andaluzije. Po končani predstavitvi so učenci na kvizu pokazali, kaj so se ob predstavitvi naučili. Prvi dan je minil v zabavnem in poučnem vzdušju in komaj čakamo, da se jutri spet vidimo.

Spodbujanje spoštljivega odnosa do hrane ter razvijanje gospodarnega ravnanja z živili

V času od 19. 4. 2021 do 23. 4. 2021, smo izvedli tehtanje ostankov zavržene hrane po kosilu. S podatki smo seznanili učence ter učitelje in se na razrednih urah ter med poukom posvetili dejavnostim, ki razvijajo spoštljiv odnos do hrane ter gospodarno ravnanje z živili. V času od 17. 5. do 21. 5. smo izvedli kontrolno tehtanje in medrazredno tekmovanje. S ponosom povemo, da so vsi razredi (en spodrsljaj 🙂 ) zmanjšali količino zavržene hrane. Zmagovalca pa sta 4.b in 9.a razred. ČESTITKE!!!

Kahoot kviz na temo ekologija ter poznavanje udeleženih držav

20. 5. 2021 smo se ponovno družili z našimi prijatelji z Erasmus+ projekta. Žal ponovno na daljavo, vendar to ni prav nič motilo našega navdušenja ob ponovnem snidenju.
Učenci 5. razreda so sodelovali na Kohoot kvizu, kjer so v prvem delu pokazali, koliko vedo o skrbi za naše okolje ter v drugem delu odgovarjali še na vprašanja o posameznih sodelujočih državah.


Čestitke vsem za izkazano znanje, prav tako se lahko tudi vi preizkusite v kvizih (spodnji povezavi).


https://create.kahoot.it/details/71e03d4a-b309-43d3-92b2-420e7176dfea
https://create.kahoot.it/share/healthy-styles-pathways-of-life-our-countries/0832276e-79a9-4078-ade0-3824f7bc5691

Bibliopedagoške ure v knjižnici ter likovno ustvarjanje

Za naše tretješolce je knjižničarka pripravila zanimivo uro, na kateri so ob zgodbi Plastenka praznuje veliko noč, učenci spoznavali pomen reciklaže.
Nato so tretješolci nadaljevali z likovnim ustvarjanjem ter spremenili odpadne plastenke v igrače. Oglejte si nekaj čudovitih umetnij izpod njihovih ustvarjalnih rok.

Virtualno srečanje udeležencev projekta Erasmus+ “Healty Style – Pathways for Life”

Tudi v času šolanja na daljavo nadaljujemo z našim Erasmus+ projektom. Danes so se virtualno srečali udeleženci vseh petih držav. Naši učenci Lan, Lejla, Mia in Lukas, so odlično zastopali našo šolo s svojimi prezentacijami. Oglejte si jih tudi vi.
Akciji pa so se pridružili vsi učenci od prvega do petega razreda in so ustvarili zanimiva likovna dela, fotografije ter stripe s katerimi so prikazali, kako skrbijo za svoje zdravje.

Lukas – Skrb zase v času karantene

Spletno izobraževanje “EKO eTwinning”

Učiteljice, ki delujemo v Erasmus+ projektu, smo se udeležile zelo zanimivega spletnega izobraževanja »EKO eTwinning«. Na webinarju je bilo predstavljeno spletno orodje za merjenje ogljičnega odtis ter načini, kako lahko okoljske vsebine vključimo v učne ure našega razreda. Seminar so popestrili tudi primeri dobre prakse projektov eTwinning in Erasmus+, ki so v projektne aktivnosti vključevali okoljske vsebine.
Upamo, da se ponovno vrnemo v šolske klopi in se lotimo dela.

(Skupno 167 obiskov, današnjih obiskov 1)