Na OŠ borcev za severno mejo smo v četrtek, 13. 10. 2021, izvedli delavnice za nadarjene in radovedne učence z naslovom Mehurčkanje. Kaj se skriva pod tem naslovom, sva raziskovali novinarki Elena in Leila Staša.

Učenci 4.-9. razreda so se po uvodnih navodilih z radovednostjo in velikim pričakovanjem odpravili v učilnice, kjer je bilo že vse pripravljeno.  Delavnice so potekale v štirih skupinah. Prva skupina je ugotavljala, ali je možno z modelčki za peko piškotov pihati mehurčke. Druga skupina je likovno ustvarjala s pomočjo barvnih mehurčkov. Nastale so čudovite rože in ostali izdelki. Učenci v tretji skupini so raziskovali z mikroskopom. Četrta skupina je delala kemične poskuse, kjer so nastajali mehurčki najrazličnejših barv in velikosti.

Napotili sva se v učilnice in učencem postavili različna vprašanja.

Zakaj si se odločil/-a za to delavnico?

Miha, 10 let – Za to delavnico sem se odločil, ker se mi je zdela zanimiva.

Tinkara, 11 let – Naslov Mehurčkanje se mi je zdel zanimiv.

Anže, 11 let – Ker mi bo pomagala pri razmišljanju in spretnostih v šoli.

Mia, 14 let – Da bi nekaj novega preizkusila.

Likovno ustvarjanje z mehurčki

Kaj si pričakoval/-a pod naslovom Mehurčkanje?

Mia, 10 let – Pričakovala sem, da bomo dobili naloge,  povezane z mehurčki.

Lan, 11 let – Da bomo vsi v enem mehurčku reševali naloge.

Nemanja, 10 let – Pričakoval sem, da bomo risali mehurčke. Anže, 11 let – Da se bomo veliko igrali in merili mehurčke in zraven tudi ustvarjali

Ustvarjanje mehurčkov s pomočjo kemijskih reakcij

Kaj si se naučil/-a?

Miha, 10 let – Naučil sem se, da so mehurčki vedno okrogli.

Lucija, 14 let – Naučila sem se ustvarjati mehurčke pri kemiji.

Anže, 11 let – Kako ustvarjati mehurčke iz milnic in da je ustvarjanje zabavno.

Ustvarjanje mehurčkov s pomočjo modelčkov za peko piškotov

Imaš kakšen predlog ali željo za naslednjo delavnico?

Miha, 10 let – Želim si, da bi naslednje leto naredili  mehurček, v katerega bi lahko zlezli.

Ema, 12 let – Športne igre.

Lan, 11 let – Nogomet.

Anže, 11 let – Da bi delali verige iz krogov, ki bi jih lahko obesili v razredu ali na šoli.

Mikroskopiranje

Intervjuvali sva tudi organizatorki delavnice – psihologinjo, go. Branko Ribič Hederih, ter učiteljico matematike, go. Alenko Repnik.

Kje ste dobili idejo za delavnice?

Ga. Branka Ribič Hederih: To idejo je dobila učiteljica Alenka Repnik. Gotovo pa je ta asociacija prišla, ker moramo v šolah delati v mehurčkih.

Ga. Alenka Repnik: Mislim, da vama je učiteljica Branka že odgovorila. Ker ves čas delamo v mehurčkih in od tod ideja.  Imam bujno domišljijo in sem začela razmišljati, kaj vse so mehurčki. Da bi to lahko bili milni mehurčki, baloni itd.

Kaj pričakujete od učencev?

Ga. Branka Ribič Hederih: Predvsem da razvijajo tiste potenciale, ki jih imajo, in se pri tem tudi zabavajo.

Ga. Alenka Repnik: Da se bodo kaj naučili in pri tem predvsem lepo imeli.

Kaj bi radi sporočili učencem?

Ga. Branka Ribič Hederih: Da so tudi v naslednje delavnice toplo vabljeni. Da bi bili zelo veseli tudi njihovih spodbud in idej. Tudi v zbornici imamo nadarjene učitelje, ki so se pripravljeni prilagoditi neki ideji.

Ga. Alenka Repnik: Da naj še večkrat pridejo na te delavnice. Imamo se vedno lepo, pa čeprav to na začetku zgleda kar nekaj, pa je treba popoldne v šolo, ampak na koncu se imamo zmeraj fino.

Učenci so se po koncu delavnic zbrali v jedilnici, kjer so prejeli priznanja ter posebno nagrado – čisto prave mehurčke.


avtorici: Elena in Leila Staša, 12 let
(Skupno 20 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost